На форумі обговорюються лише питання, пов'язані з олімпіадою
Ви не зайшли.
Вважаю за необхідне попросити організаторів цієї чудової задумки про олімпіаду для вчителів, внести уточнення, або роз'яснення до умови задачі Bracket.
Термін "алгебраїчний вираз" у різних джерелах трактується та визначається по різному. З метою уникнення запитань з цього приводу бажано уточнити для даної задачі наступне:
1. Які знаки математичних операцій можуть використовуватись у алгебраїчному виразі?
2. Які використовуються числа (адже вираз може містити і числа, а не тільки змінні) - цілі, чи можуть бути і десяткові дроби, а якщо дроби, то яким знаком відкремлюється дробова частина від цілої: машинною "крапкою" чи "десятковою комою" Луначарського?
3. Чи можуть бути у даній задачі тотожності, які також є математичним виразом?
Питання досить серйозні, і ці уточнення бажано додати в саму умову задачі з метою уникнення нарікать від учасників по завершенню туру.
З повагою - А.В.Присяжнюк
Поза форумом
По умові наскільки я зрозумів вміст виразу ролі ніякої не грає ... Всі позначки можна вважати коректними алегбраїчними виразами ... Нам суттєво лише дужки...
Поза форумом
Присяжнюк А.В. написав:
Вважаю за необхідне попросити організаторів цієї чудової задумки про олімпіаду для вчителів, внести уточнення, або роз'яснення до умови задачі Bracket.
Термін "алгебраїчний вираз" у різних джерелах трактується та визначається по різному. З метою уникнення запитань з цього приводу бажано уточнити для даної задачі наступне:
1. Які знаки математичних операцій можуть використовуватись у алгебраїчному виразі?
2. Які використовуються числа (адже вираз може містити і числа, а не тільки змінні) - цілі, чи можуть бути і десяткові дроби, а якщо дроби, то яким знаком відкремлюється дробова частина від цілої: машинною "крапкою" чи "десятковою комою" Луначарського?
3. Чи можуть бути у даній задачі тотожності, які також є математичним виразом?
Питання досить серйозні, і ці уточнення бажано додати в саму умову задачі з метою уникнення нарікать від учасників по завершенню туру.
З повагою - А.В.Присяжнюк
Ці питання не мають сенсу в контексті даної задачі.
В будь-якому варіанті того, що називають "алгебраїчний вираз" дужки розставляються за єдиними правилами. Задача просить перевірити саме ці правила. Ршта наповнення виразу.... не має значення для цієї задачі.
Журі_Пасіхов написав:
... Решта наповнення виразу.... не має значення для цієї задачі.
Чи означає ця фраза, що тестів на зразок (a+b+)(c+d) для цієї задачі не передбачено?
Поза форумом
Присяжнюк А.В. написав:
Журі_Пасіхов написав:
... Решта наповнення виразу.... не має значення для цієї задачі.
Чи означає ця фраза, що тестів на зразок (a+b+)(c+d) для цієї задачі не передбачено?
На мою думку, прочитавши умову, вважаю перевіряти таку коректність виразу не потрібно ... В умові ж непише перевірити ...
Поза форумом
Присяжнюк А.В. написав:
Журі_Пасіхов написав:
... Решта наповнення виразу.... не має значення для цієї задачі.
Чи означає ця фраза, що тестів на зразок (a+b+)(c+d) для цієї задачі не передбачено?
Це на маэ значення! Задача питає чи є так званий "баланс дужок" , а які там викрутаси в виразах....
nevirkovets написав:
На мою думку, прочитавши умову, вважаю перевіряти таку коректність виразу не потрібно ... В умові ж непише перевірити ...
Ну так ото про умову мова і йде, бо в у мові і не написано, що НЕ перевіряти на таку коректність також не вказано...
Журі_Пасіхов написав:
Це на маэ значення! Задача питає чи є так званий "баланс дужок" , а які там викрутаси в виразах....
Юрій Якович, я зрозумів це по даній задачі давно, але просто змоделював ситуацію, і поставив себе на місце інших вчителів, і повів себе як ото учні на уроці,хай навіть при дистанційному навчанні - задавав за них питання. Думаю після цього інші будуть менше задавати подібних питань (надіюсь...)
Але я б особисто подібні тести при такому формулюванні умови додав би....
Поза форумом
Задача дуже відома та проста!
Свісно, окрім дужок все інше просто потрібно ігнорувати!
Поза форумом
Palamar написав:
Задача дуже відома та проста!
Свісно, окрім дужок все інше просто потрібно ігнорувати!
Задача відомі і проста але у іншому формулюванні !
Про "ігнорування" в умові нічого не сказано. Тому умова не однозначна, а вимоги до формулювання умов олімпіадних здач вимагають уникати оцих неоднозначностей.
Я вже вище наводив приклад: (a+b+)(c+d)
З точки зору послідовності дужок ("скобочной последовательности") - вираз вірний,
а з точки зору питання, сформульованого в умові задачі про вірність дужок у алгебраїчному виразі - вираз НЕ вірний...
Хоча за задумкою автора і у аспекті попередніх відповідей журі, для цієї задачі для подібного виразу відповідь буде "Вірно"...
Це один з важливих аспектів роботи вчителя інформатики: вчитись вірно і так формулювати умови задач, щоб у тих, хто їх буде розв'язувати питань не виникало, або, у гіршому випадку, вимагало якомога менше.
Зрозуміло лише одне - той хто запропонував цю задачу намагався "сховати" оту відомість задачі, але трішки невдало...
Наприклад таке формулювання зняло б подібні запитання:
Відпочиваючи на морі Петрик написав на березі деякий алгебраїчний вираз з дужками, причому дужки він викладав камінчиками. Хвиля, що прибігла з моря, стерла вираз, але не змогла зруйнувати послідовність дужок у виразі. Чи дотримувався Петрик правил при розставлянні дужок." - ото щось таке або подібне...
Відредаговано Присяжнюк А.В. (2009-06-11 07:21:03)
Поза форумом
Присяжнюк А.В. написав:
Palamar написав:
Задача дуже відома та проста!
Свісно, окрім дужок все інше просто потрібно ігнорувати!Задача відомі і проста але у іншому формулюванні !
Про "ігнорування" в умові нічого не сказано. Тому умова не однозначна, а вимоги до формулювання умов олімпіадних здач вимагають уникати оцих неоднозначностей.
Я вже вище наводив приклад: (a+b+)(c+d)
З точки зору послідовності дужок ("скобочной последовательности") - вираз вірний,
а з точки зору питання, сформульованого в умові задачі про вірність дужок у алгебраїчному виразі - вираз НЕ вірний...
Хоча за задумкою автора і у аспекті попередніх відповідей журі, для цієї задачі для подібного виразу відповідь буде "Вірно"...
Це один з важливих аспектів роботи вчителя інформатики: вчитись вірно і так формулювати умови задач, щоб у тих, хто їх буде розв'язувати питань не виникало, або, у гіршому випадку, вимагало якомога менше.
Зрозуміло лише одне - той хто запропонував цю задачу намагався "сховати" оту відомість задачі, але трішки невдало...
Наприклад таке формулювання зняло б подібні запитання:
Відпочиваючи на морі Петрик написав на березі деякий алгебраїчний вираз з дужками, причому дужки він викладав камінчиками. Хвиля, що прибігла з моря, стерла вираз, але не змогла зруйнувати послідовність дужок у виразі. Чи дотримувався Петрик правил при розставлянні дужок." - ото щось таке або подібне...
Можливо, Анатоліє Васильвичу, ви й маєте рацію. Але я переконаний, що в невірному алгебраїчному виразі дужки можуть бути розставлені вірно (з точи зору поняття "балансу дужок"). В будь-якому випадку учасники отримали вичерпне пояснення з цієї дискусії, за що Вам вдячний.
І чого ви тут про дужки паритесь? В умові ж написано: "Верно или не верно в нем расставлены скобки?" Тобто про інше не запитують. Приклад (a+b+)(c+d) може бути розцінений некоректним розставленням не дужок а знаків +
Поза форумом
Якщо дивитись ще й на те чи вірний взагалі весь вираз, то це задача складніша!
Дивлячись на традиції проведення олімпіад на цьому сайді, перший тур - прості задачі!
Поза форумом