Форум Всеукраїнської інтернет-олімпіади NetOI


На форумі обговорюються лише питання, пов'язані з олімпіадою

Ви не зайшли.

#1 2009-06-10 06:42:12

Присяжнюк А.В.
Новий користувач
Звідки: Бердичів СЗОШ 17
Зареєстрований: 2005-11-19
Повідомлень: 140
Вебсайт

Задача Bracket

Вважаю за необхідне попросити організаторів цієї чудової задумки про олімпіаду для вчителів, внести уточнення, або роз'яснення до умови задачі Bracket.

Термін "алгебраїчний вираз" у різних джерелах трактується та визначається по різному. З метою уникнення запитань з цього приводу бажано уточнити для даної задачі наступне:

1. Які знаки математичних операцій можуть використовуватись у алгебраїчному виразі?

2. Які використовуються числа (адже вираз може містити і числа, а не тільки змінні) - цілі, чи можуть бути і десяткові дроби, а якщо дроби, то яким знаком відкремлюється дробова частина від цілої: машинною "крапкою" чи "десятковою комою" Луначарського?

3. Чи можуть бути у даній задачі тотожності, які також є математичним виразом?

Питання досить серйозні, і ці уточнення бажано додати в саму умову задачі з метою уникнення нарікать від учасників по завершенню туру.

З повагою - А.В.Присяжнюк


Права на ошибку не имеет тот, кто ничего не делает...

Поза форумом

 

#2 2009-06-10 09:36:47

nevirkovets
Новий користувач
Зареєстрований: 2009-06-10
Повідомлень: 2

Re: Задача Bracket

По умові наскільки я зрозумів вміст виразу ролі ніякої не грає ... Всі позначки можна вважати коректними алегбраїчними виразами ... Нам суттєво лише дужки...

Поза форумом

 

#3 2009-06-10 10:36:53

Журі_Пасіхов
Гість

Re: Задача Bracket

Присяжнюк А.В. написав:

Вважаю за необхідне попросити організаторів цієї чудової задумки про олімпіаду для вчителів, внести уточнення, або роз'яснення до умови задачі Bracket.

Термін "алгебраїчний вираз" у різних джерелах трактується та визначається по різному. З метою уникнення запитань з цього приводу бажано уточнити для даної задачі наступне:

1. Які знаки математичних операцій можуть використовуватись у алгебраїчному виразі?

2. Які використовуються числа (адже вираз може містити і числа, а не тільки змінні) - цілі, чи можуть бути і десяткові дроби, а якщо дроби, то яким знаком відкремлюється дробова частина від цілої: машинною "крапкою" чи "десятковою комою" Луначарського?

3. Чи можуть бути у даній задачі тотожності, які також є математичним виразом?

Питання досить серйозні, і ці уточнення бажано додати в саму умову задачі з метою уникнення нарікать від учасників по завершенню туру.

З повагою - А.В.Присяжнюк

Ці питання не мають сенсу в контексті даної задачі.
В будь-якому варіанті того, що називають "алгебраїчний вираз" дужки розставляються за єдиними правилами. Задача просить перевірити саме ці правила. Ршта наповнення виразу.... не має значення для цієї задачі.

 

#4 2009-06-10 12:37:19

Присяжнюк А.В.
Новий користувач
Звідки: Бердичів СЗОШ 17
Зареєстрований: 2005-11-19
Повідомлень: 140
Вебсайт

Re: Задача Bracket

Журі_Пасіхов написав:

... Решта наповнення виразу.... не має значення для цієї задачі.

Чи означає ця фраза, що тестів на зразок (a+b+)(c+d) для цієї задачі не передбачено? smile


Права на ошибку не имеет тот, кто ничего не делает...

Поза форумом

 

#5 2009-06-10 16:47:29

nevirkovets
Новий користувач
Зареєстрований: 2009-06-10
Повідомлень: 2

Re: Задача Bracket

Присяжнюк А.В. написав:

Журі_Пасіхов написав:

... Решта наповнення виразу.... не має значення для цієї задачі.

Чи означає ця фраза, що тестів на зразок (a+b+)(c+d) для цієї задачі не передбачено? smile

На мою думку, прочитавши умову, вважаю перевіряти таку коректність виразу не потрібно ... В умові ж непише перевірити ...

Поза форумом

 

#6 2009-06-10 17:21:21

Журі_Пасіхов
Гість

Re: Задача Bracket

Присяжнюк А.В. написав:

Журі_Пасіхов написав:

... Решта наповнення виразу.... не має значення для цієї задачі.

Чи означає ця фраза, що тестів на зразок (a+b+)(c+d) для цієї задачі не передбачено? smile

Це на маэ значення! Задача питає чи є так званий "баланс дужок" , а які там викрутаси в виразах....

 

#7 2009-06-10 17:42:08

Присяжнюк А.В.
Новий користувач
Звідки: Бердичів СЗОШ 17
Зареєстрований: 2005-11-19
Повідомлень: 140
Вебсайт

Re: Задача Bracket

nevirkovets написав:

На мою думку, прочитавши умову, вважаю перевіряти таку коректність виразу не потрібно ... В умові ж непише перевірити ...

Ну так ото про умову мова і йде, бо в у мові і не написано, що НЕ перевіряти на таку коректність також не вказано... smile

Журі_Пасіхов написав:

Це на маэ значення! Задача питає чи є так званий "баланс дужок" , а які там викрутаси в виразах....

Юрій Якович, я зрозумів це по даній задачі давно, але просто змоделював ситуацію, і поставив себе на місце інших вчителів, і повів себе як ото учні на уроці,хай навіть при дистанційному навчанні - задавав за них питання. Думаю після цього інші будуть менше задавати подібних питань (надіюсь...)  smile
Але я б особисто подібні тести при такому формулюванні умови додав би.... smile


Права на ошибку не имеет тот, кто ничего не делает...

Поза форумом

 

#8 2009-06-10 21:47:21

Palamar
Новий користувач
Зареєстрований: 2009-06-10
Повідомлень: 19

Re: Задача Bracket

Задача дуже відома та проста!
Свісно, окрім дужок все інше просто потрібно ігнорувати!

Поза форумом

 

#9 2009-06-11 07:15:58

Присяжнюк А.В.
Новий користувач
Звідки: Бердичів СЗОШ 17
Зареєстрований: 2005-11-19
Повідомлень: 140
Вебсайт

Re: Задача Bracket

Palamar написав:

Задача дуже відома та проста!
Свісно, окрім дужок все інше просто потрібно ігнорувати!

Задача відомі і проста але у іншому формулюванні !
Про "ігнорування" в умові нічого не сказано. Тому умова не однозначна, а вимоги до формулювання умов олімпіадних здач вимагають уникати оцих неоднозначностей.

Я вже вище наводив приклад: (a+b+)(c+d)
З точки зору послідовності дужок ("скобочной последовательности") - вираз вірний,
а з точки зору питання, сформульованого в умові задачі про вірність дужок у алгебраїчному виразі - вираз НЕ вірний...
Хоча за задумкою автора  і у аспекті попередніх відповідей журі, для цієї задачі для подібного виразу відповідь буде "Вірно"... smile

Це один з важливих аспектів роботи вчителя інформатики: вчитись вірно і так формулювати умови задач, щоб у тих, хто їх буде розв'язувати питань не виникало, або, у гіршому випадку, вимагало якомога менше.   

Зрозуміло лише одне - той хто запропонував цю задачу намагався "сховати" оту відомість задачі, але трішки невдало...
Наприклад таке формулювання зняло б подібні запитання:

Відпочиваючи на морі Петрик написав на березі деякий алгебраїчний вираз з дужками, причому дужки він викладав камінчиками. Хвиля, що прибігла з моря, стерла вираз, але не змогла зруйнувати послідовність дужок у виразі. Чи дотримувався Петрик правил при розставлянні дужок." - ото щось таке або подібне... smile

Відредаговано Присяжнюк А.В. (2009-06-11 07:21:03)


Права на ошибку не имеет тот, кто ничего не делает...

Поза форумом

 

#10 2009-06-11 09:20:50

Журі_Пасіхов
Гість

Re: Задача Bracket

Присяжнюк А.В. написав:

Palamar написав:

Задача дуже відома та проста!
Свісно, окрім дужок все інше просто потрібно ігнорувати!

Задача відомі і проста але у іншому формулюванні !
Про "ігнорування" в умові нічого не сказано. Тому умова не однозначна, а вимоги до формулювання умов олімпіадних здач вимагають уникати оцих неоднозначностей.

Я вже вище наводив приклад: (a+b+)(c+d)
З точки зору послідовності дужок ("скобочной последовательности") - вираз вірний,
а з точки зору питання, сформульованого в умові задачі про вірність дужок у алгебраїчному виразі - вираз НЕ вірний...
Хоча за задумкою автора  і у аспекті попередніх відповідей журі, для цієї задачі для подібного виразу відповідь буде "Вірно"... smile

Це один з важливих аспектів роботи вчителя інформатики: вчитись вірно і так формулювати умови задач, щоб у тих, хто їх буде розв'язувати питань не виникало, або, у гіршому випадку, вимагало якомога менше.   

Зрозуміло лише одне - той хто запропонував цю задачу намагався "сховати" оту відомість задачі, але трішки невдало...
Наприклад таке формулювання зняло б подібні запитання:

Відпочиваючи на морі Петрик написав на березі деякий алгебраїчний вираз з дужками, причому дужки він викладав камінчиками. Хвиля, що прибігла з моря, стерла вираз, але не змогла зруйнувати послідовність дужок у виразі. Чи дотримувався Петрик правил при розставлянні дужок." - ото щось таке або подібне... smile

Можливо, Анатоліє Васильвичу, ви й маєте рацію. Але я переконаний, що в невірному алгебраїчному виразі дужки можуть бути розставлені вірно (з точи зору поняття "балансу дужок"). В будь-якому випадку учасники отримали вичерпне пояснення з цієї дискусії, за що Вам вдячний.

 

#11 2009-06-11 11:52:18

человек
Новий користувач
Зареєстрований: 2009-06-11
Повідомлень: 7

Re: Задача Bracket

І чого ви тут про дужки паритесь? В умові ж написано: "Верно или не верно в нем расставлены скобки?" Тобто про інше не запитують. Приклад (a+b+)(c+d) може бути розцінений некоректним розставленням не дужок а знаків + big_smile

Поза форумом

 

#12 2009-06-11 14:57:52

Palamar
Новий користувач
Зареєстрований: 2009-06-10
Повідомлень: 19

Re: Задача Bracket

Якщо дивитись ще й на те чи вірний взагалі весь вираз, то це задача складніша!
Дивлячись на традиції проведення олімпіад на цьому сайді, перший тур - прості задачі!

Поза форумом

 

Нижній колонтитул

Powered by Likt
© Copyright 2002–2009 Likt