На форумі обговорюються лише питання, пов'язані з олімпіадою
Ви не зайшли.
Сторінок: 1
Як працювати з курсом? В першу чергу неохідно зареєструватися на http://disted.edu.vn.ua , якщо цього не зробити м атеріали курсу залишаться для вас недоступними.
Далі обрати ПОЗАКЛАСЕА РОБОТА. ДИСТАНЦІЙНІ КУРСИ -> Методика рішення олімпіадних задач для учителів. Автори приймають зауваження та побажання з покращення матеріалу.
Уроки слід проходити один за одним, наступний стає відкритим для доступу, коли за прорходження попереднього ви отримали не менше 80% балів. Після прооходження уроку та відповіді на поставлені тестові питання слід натиснути посилання "Завершити урок". Кожний урок, після того, як він став доступним, можна проходити багаторазово. Ви також можете бачити власну статистику проходження курсу, натиснувши на відповідне посилання.
Всі питання що. можливо, виникатимуть, будуть обговорюватися на цьому форумі
Це вже "ні в які ворота..." написати відкритий розв'язок Clock
Для чого тоді змагання?
Поза форумом
человек написав:
Це вже "ні в які ворота..." написати відкритий розв'язок Clock
Для чого тоді змагання?
Ну так він був уже написаний і надрукований ще у 2007 році у книзі І.Порубльова і А.Ставровського
Кірм того на початку минулого року він був опублікований і легко може бути знайдений на теренах Інету у розсилці "Задача в неделю"
Так що мабуть журі вирішило "урівняти" шанси для тих, хто не володів цією інформацією.
Да й вирішальну роль гратиме все-таки 2-й тур, а якщо брати до уваги, по великому рахунку, то олімпіада для вчителів є навчально-методичною і головним її завданням, мабуть, є не виявлення кращих - для цього існують інші конкурси, наприклад, "Вчитель року", а залучення до олімпійського руху якомога більшої вчительської аудиторії і надання їм з цією метою методичної допомоги.
Так що розвязуйте, підвищуйте свій рівень, і, головне, - залучайте у майбутньому до цього учнів...
Поза форумом
человек написав:
Це вже "ні в які ворота..." написати відкритий розв'язок Clock
Для чого тоді змагання?
Анатолій Васильович, як завжди, відповів вичерпно. Переможця ми визначимо в третьму, real-timе турі, серед тих, хто пройде 1 та 2 з усіма їх підказками.
В дистанційному курсі викладено 6 тем. Працюйте...
Кількысть тем курсу доведено до 9.
Сторінок: 1