На форумі обговорюються лише питання, пов'язані з олімпіадою
Ви не зайшли.
shoa169 написав:
LeonID написав:
... я думаю что количество оборотов должно быть минимальным. Относительно понятия совпадения меток, я думаю, автор имел в виду, что общая картина после поворотов шестерен будет неотличимой от первоначальной...
Ты есть для задания [ 3 5 10 5 ] (как на рисунке выше) Вы считаете, что верным будет ответ [ 1 ] ?
Так!
В умові чітко написано, що мітки ОДНАКОВІ. Автор чітко пояснив, що означає "співпасти".
Поза форумом
амать холівар
давайте поділимося на команди і поб'ємся
%)
Поза форумом
Хлопці, а я вам розкажу, як це було. Автор довго-нудно думав, яку б то задачу придумати маленьким діткам для першого туру. І придумав : "Дам я їм шось на НСД". І почав навколо ідеї придумувати і саму задачку. От придумав про шестерні - просто, красиво і навіть практично. Написав 5 коротеньких рядочків коду, десять рядочків генератору тестів(впевнений, побудований на рандомі) і все- задачка готова. І якби не допитлива і розумна дітвора не задала цього питання про якісь підвохи в умові, в ВСІХ(!) пройшла б проста НСД. Але тут автор зрозумів свою помилку, і побіг виправляти авторський розвязок. І тепер, коли, мабуть, половина розвязків здана, десь там за кулісами вже зовсім(ну, не дуже зовсім) інакший авторський розвязок, інакші відповіді на тести. А тим хто здав - нічого іншого не залишається , як робити нові акаунти. Нажаль.
Поза форумом
не буду я робити новий акаунт!
я нічого не намагаюся комусь довести а просто для себе розвязую завдання
помилка автора буде на його совісті, якщо він зробить як казав КУПіДОН
Поза форумом
Bk написав:
...я нічого не намагаюся комусь довести а просто для себе розвязую завдання...
і правильно робите, тому що все, що написав CUPIDON, є лише витвором ЙОГО бурхливої фантазії. І не більше!!!
З повагою та найкращими побажаннями Боднар В.Г, автор задачі.
Поза форумом
Звертаюсь до автора задачі!
Ви багато чого вже написали в цій темі, проте так і не дали чіткої відповіді на питання, яке задавалось кількома учасниками обговорення: чи можуть шестерні в яких парна кількість зубців зробити півоберта, або ж кількість обертів кожної шестерні має виражатись цілим числом?
Я не заперечую коректності умови задачі, проте не для всіх вона зрозуміла, в мене і багатьох інших виникло питання, тому прошу Вас дати чітку відповідь на нього.
Дякую!
Поза форумом
... Як це шестерня може зробити пів-оберта? Це ж ШЕСТЕРНЯ!!!
Поза форумом
Ще на початку теми пропонувалось перефарбувати одну зі стрілочок на малюнку в умові, наприклад, так:
І всі подібні питання давно б зникли... Тоді дійсно все "знову ставало б на свої місця", у тому числі і спокій автора та учасників...
Поза форумом
Присяжнюк А.В. написав:
Ще на початку теми пропонувалось перефарбувати одну зі стрілочок на малюнку в умові, наприклад, так:
http://ib1.keep4u.ru/s/2010/11/18/8a/8a … e5a3ed.jpg
І всі подібні питання давно б зникли... Тоді дійсно все "знову ставало б на свої місця", у тому числі і спокій автора та учасників...
А Вы уверены, что именно так это условие понимает автор? Ведь тогда метки уже не будут одинаковые, как написано в условии. Этот вопрос остается не ясным.
Поза форумом
Присяжнюк А.В. написав:
Ще на початку теми пропонувалось перефарбувати одну зі стрілочок на малюнку в умові, наприклад, так:
http://ib1.keep4u.ru/s/2010/11/18/8a/8a … e5a3ed.jpg
І всі подібні питання давно б зникли... Тоді дійсно все "знову ставало б на свої місця", у тому числі і спокій автора та учасників...
Ваш коментар прояснює ситуацію, проте я згоден з Зевсом: для впевненості хотілся б побачити коментар автора з цього приводу.
Поза форумом
Depool написав:
Присяжнюк А.В. написав:
Ще на початку теми пропонувалось перефарбувати одну зі стрілочок на малюнку в умові, наприклад, так:
http://ib1.keep4u.ru/s/2010/11/18/8a/8a … e5a3ed.jpg
І всі подібні питання давно б зникли... Тоді дійсно все "знову ставало б на свої місця", у тому числі і спокій автора та учасників...Ваш коментар прояснює ситуацію, проте я згоден з Зевсом: для впевненості хотілся б побачити коментар автора з цього приводу.
Цілком з Вами згоден. Оскільки дійсно, у противному випадку слід було б в умові утчонити, що значить "співпасти", якщо обидві стрілочки одного кольору (у гарному контр-випадку на малюнку наведеному учсником) співпали, але при цьому стрілочки помінялись місцями. А якщо ліва стрілочка стала правою, а права - лівою, то чи означає, що вони знову співпали, адже кожна з них поміняла свій напрям...
Приклад наведений учасник на мою думку гарний і дуже.
Дати відповідь за автора я не можу, хоча й сам хочу її почути. Думаю, що вона прозвучить відразу по завершенню першого туру.
Якщо ж автор мав не те, що я відобразив на рисунку з "різнокольоровими" стрілочками - то я наперед вибачаюсь перед іншими, що можливо ввів когось в оману...
Так що я також чекатиму разом з іншими відповіді на питання, оскільки практична більшість учасників розвязки вже відправила і їм вже також не залишається нічого, як чекати.
Так що - "будем ждать-с..."
Поза форумом
Присяжнюк А.В. написав:
...А якщо ліва стрілочка стала правою, а права - лівою, то чи означає, що вони знову співпали, адже кожна з них поміняла свій напрям...
Замість конкретної відповіді "Так" або "Ні", пропоную провести простий експеримент з використанням підручних матеріалів:
1. Візьміть чистий аркуш паперу формату А-4 (або інший прямокутної форми). Накресліть діагональ. На кінцях діагоналі побудуйте ОДНАКОВІ стрілочки ОДНОГО кольору, кожназ яких буде напрямлена до "свого" кінця діагоналі, тобто, в протилежні сторони (як на другій шестерні);
2. Положіть аркуш на стіл, приколіть булавкою посередині діагоналі і попросіть когось стороннього повернути аркуш кілька разів на 180 градусів, а самі в цей час вийдіть до іншої кімнати;
3. Повернувшись назад, спробуйте визначити, аркуш здійснив ціле число обертів, чи ціле число пів-обертів? Чи можна це визначити? Що з цього слідує?
Надіюсь, що провівши такий експеримент (реальний чи віртуальний) всі учасники знайдуть відповіді на свої питання.
З повагою та найкращими побажаннями
Боднар В.Г, автор задачі.
Поза форумом
Боднар В.Г. написав:
Замість конкретної відповіді "Так" або "Ні", пропоную провести простий експеримент з використанням підручних матеріалів:
1. Візьміть чистий аркуш паперу формату А-4 (або інший прямокутної форми). Накресліть діагональ. На кінцях діагоналі побудуйте ОДНАКОВІ стрілочки ОДНОГО кольору, кожназ яких буде напрямлена до "свого" кінця діагоналі, тобто, в протилежні сторони (як на другій шестерні);
2. Положіть аркуш на стіл, приколіть булавкою посередині діагоналі і попросіть когось стороннього повернути аркуш кілька разів на 180 градусів, а самі в цей час вийдіть до іншої кімнати;
3. Повернувшись назад, спробуйте визначити, аркуш здійснив ціле число обертів, чи ціле число пів-обертів? Чи можна це визначити? Що з цього слідує?
Надіюсь, що провівши такий експеримент (реальний чи віртуальний) всі учасники знайдуть відповіді на свої питання.
З повагою та найкращими побажаннями
Боднар В.Г, автор задачі.
Дякую за змістовну відповідь, але тут є кілька важливих моментів, які унеможливлюють використання описаного вище аркушу паперу у клітинку.
Поясню чому:
1. У нас повинно бути не один, а як мінімум 2 аркуші - див. умову: (2≤N≤10)
2. У нас повинні бути не стрілочки, а зубики і пази, адже ми маємо справу не с гладкими поверхнями, а з ребристими щільно прилягаючими шестернями.
3. Співпасти повинна не "діагональ" (лінія), а зубик і пазик однієї шестерні, з іншою. Але при цьому і ота "діагональ" ще якимось боком причетна...
Ото ж зустрічна порада - спробуйте вирізати з аркушу паперу паперову шестерню і промоделювати вище сказане.
Головне, про що всі чомусь мовчать (?!?), що на першій шестерні (як і на останній) - лише одна стрілочка... - у всякому випадку так зображено на рисунку, а як говорить Ю.Я.: "Все що міститься в задачі - є частиної її умови"!
Відредаговано Присяжнюк А.В. (2010-11-19 10:25:13)
Поза форумом
Боднар В.Г. написав:
Присяжнюк А.В. написав:
...А якщо ліва стрілочка стала правою, а права - лівою, то чи означає, що вони знову співпали, адже кожна з них поміняла свій напрям...
Замість конкретної відповіді "Так" або "Ні", пропоную провести простий експеримент з використанням підручних матеріалів:
1. Візьміть чистий аркуш паперу формату А-4 (або інший прямокутної форми). Накресліть діагональ. На кінцях діагоналі побудуйте ОДНАКОВІ стрілочки ОДНОГО кольору, кожназ яких буде напрямлена до "свого" кінця діагоналі, тобто, в протилежні сторони (як на другій шестерні);
2. Положіть аркуш на стіл, приколіть булавкою посередині діагоналі і попросіть когось стороннього повернути аркуш кілька разів на 180 градусів, а самі в цей час вийдіть до іншої кімнати;
3. Повернувшись назад, спробуйте визначити, аркуш здійснив ціле число обертів, чи ціле число пів-обертів? Чи можна це визначити? Що з цього слідує?
Надіюсь, що провівши такий експеримент (реальний чи віртуальний) всі учасники знайдуть відповіді на свої питання.
З повагою та найкращими побажаннями
Боднар В.Г, автор задачі.
Цього експерименту можна навіть не проводити, відповідь зрозуміла, дякую!
Поза форумом
Решил задачу. Откомпилировал в Turbo C++ 3.0. Ответ совпал. Однако, тот же код в онлайн-проверке дает неверный результат: FAILED (Wrong Answer). В чем может быть проблема? Кто-нибудь с таким сталкивался?
Поза форумом
Присяжнюк А.В. написав:
Дякую за змістовну відповідь, але тут є кілька важливих моментів, які унеможливлюють використання описаного вище аркушу паперу у клітинку.
Поясню чому:
1. У нас повинно бути не один, а як мінімум 2 аркуші - див. умову: (2≤N≤10)
2. У нас повинні бути не стрілочки, а зубики і пази, адже ми маємо справу не с гладкими поверхнями, а з ребристими щільно прилягаючими шестернями.
3. Співпасти повинна не "діагональ" (лінія), а зубик і пазик однієї шестерні, з іншою. Але при цьому і ота "діагональ" ще якимось боком причетна...
Ото ж зустрічна порада - спробуйте вирізати з аркушу паперу паперову шестерню і промоделювати вище сказане.
Шановний Анатолію Васильовичу, запропонований "експеримент" покликаний допомогти учасникам олімпіади розібратись з двома мітками, нанесеними на одній шестерні. Для цього достатньо одного аркуша. Далі (тут я з Вами повністю погоджуюсь), корисно було б роздрукувати рисунок, вирізати "шестерні", розкласти на столі і крутити, поміняти порядок розміщення "шестерень" і знову крутити…
Головне, про що всі чомусь мовчать (?!?), що на першій шестерні (як і на останній) - лише одна стрілочка... - у всякому випадку так зображено на рисунку, а як говорить Ю.Я.: "Все що міститься в задачі - є частиної її умови"!
Перша і остання шестерні знаходяться в зачепленні лише з однією сусідньою шестернею, тому на них нанесено по одній мітці, решта шестерень – з двома, відповідно на них нанесено по дві мітки.
З повагою та найкращими побажаннями
Боднар В.Г, автор задачі.
Відредаговано Боднар В.Г. (2010-11-19 20:30:20)
Поза форумом